SEO periodická tabuľka – od čoho závisí Page Rank vášho webu

SEO a Page rank webu

Pri konzultáciách sa často stretávam otázkou, od čoho závisí Page Rank, alebo ako dostať svoju webstránku čo najvyššie v Google vyhľadávači.
Ak chcete mať webovú stránku na prvých pozíciách pri hľadaní cez Google.com, resp. Google.sk, potom odoprúčam dodržiavať zákonitosti SEO periodickej tabuľky.


 

Význam jednotlivých prvkov

On-page SEO faktory
Prvky, ktoré môžu ovlyvniť tvorcovia stránok.
Obsah
Cq Quality Kvalita Sú vaše stránky dobre napísané a majú kvalitný a zaujímavý obsah?
Cr Research Výskum Preskúmali ste dôkladne kľúčové slová, ktoré môžu ľudia použiť pri hľadaní vašich služieb?
Cw Words Slová Používate na stránke slová a frázy, ktoré užívatelia hľadajú?
Ce Engage Zaujatie Trávia návštevníci čas čítaním webu alebo okamžite odchádzajú preč?
Cf Fresh Čerstvosť Sú stránky aktuálne a píšete o „žhavých“ témach?
HTML
Ht Titles Titulky Obsahuje „title“ tag kľúčové slová, ktoré sa viažu k téme stránky?
Hd Description Popisy Popisuje tag „meta description“ o čom stánka je?
Hh Headers Nadpisy Používate v nadpisoch, podnadpisoch a v záhlaví relevantné kľúčové slová?
Architektúra
Ac Crawl Prechádzanie Môžu vyhľadávače jednoducho prechádzať jednotlivé stránky webu?
As Speed Rýchlosť Má stránka rýchlu odozvu (načítava sa rýchlo)?
Au URLs URL adresy Sú vaše URL adresy krátke, zrozumiteľné a obsahujú kľúčové slová?
 

Off-page SEO faktory
Prvky ovlyvnené čitateľmi, návštevníkmi a ďaľšími stránkami

Odkazy
Lq Quality Kvalita Sú odkazy z dôveryhodných, kvalitných alebo rešpektovaných webových stránok?
Lt Text Text Nachádzajú sa slová, ktoré používate v odkazoch, na vašich stránkach?
Ln Number Počet Koľko odkazov vedie na vašu stránku?
Sociálne signály
Sr Reputation Reputácia Ako zdieľajú váš obsah rešpektované sociálne siete?
Ss Shares Zdieľanie Ako veľmi sa šíri váš obsah na sociálnych sieťach?
Dôveryhodnosť
Ta Authority Autorita Máte odkazy, „lajky“ a podobné ukazovatele, ktoré z vás robia dôveryhodnou autoritou?
Th History História Vykazuje stránka alebo doména dlhodobo podobnú činnosť?
Personalizácia
Pc Country Krajina Cielite na krajinu, v ktorej vás užívatelia hľadajú?
Pl Locality Oblasť Cielite na mesto alebo oblasť, v ktorej vás čitatelia hľadajú?
Ph History História Navštevuje niekto pravidelne vašu stránku? Dávajú jej „like“?
Ps Social Social Čo si o stránke myslia vaši priatelia?
 

Violations – Podvádzanie
Spamové techniky, ktoré môžu byť v SEO dôvodom pre „ban“ či penalizáciu

Vt Thin Chabý obsah Je váš obsah „chabý“ a „plochý“ a chýba mu podstata?
Vs Stuffing Vypchávky Používate v obsahu nadmerné množstvo slov, na ktoré chcete vašu stránku nájsť?
Vh Hidden Ukrývanie Ukrývate text, na ktorý chcete vašu stránku nájsť tým, že je napr. vo farbe pozadia?
Vc Cloaking Prekrývanie Podstrkávate vyhľadávačom iný obsah ako ľuďom?
Vp Paid Links Platené odkazy Kupujete odkazy s tým, aby ste získali lepší „rank“?
Vl Link Spam Odkazový Spam Vytvárate množstvo odkazov spamovaním blogov, diskusných fór a iných stránok?
 

Blocking – Blokovanie
Ak vyhľadávače „bloknú“ stránku, trpí dôvera a reputácia

Bt Blocking Blokovanie Už veľa ľudí odstránilo vašu stránku z výsledkov vyhľadávánia?
Bp Blocking Blokovanie Má niekto blokované vaše stránky, vo svojich výsledkoch vyhľadávania?

POZOR: Všetky SEO faktory fungujú spoločne!

Niektoré SEO faktory ovlyvňujú stránku viac ako iné. V tabuľke sú označené váhou od 1 (najslabší) do 3 (najsilnejší). Žiadny faktor nefunguje samostatne. Až spojením niekoľkých pozitívnych faktorov zvyšuje vaše šance na úspech.

Pamätajte tiež, že negatívne faktory a podvádzanie vyhľadávačov môže vaše šance na úspech úplne zmariť.

Zdroj: Search Engine Land

P.S. Ak tento článok môže pomôcť v napredovaní aj vašim priateľom podeľte sa o neho zdieľaním a podporte ho lajkom.

S úctou Martin

Vítam Vás. Som Martin, online marketing poradca pre malých a stredných podnikateľov, tvorca a zakladateľ Akadémie Online Podnikateľa a online kurzu Revolučné Internet Marketing Stratégie (RIM Stratégie). Internet Marketing Stratégiám a Online Podnikaniu sa venujem aktívne viac ako 8 rokov. Vždy som sa zaujímal o to ako riešiť efektívne podnikanie cez internet a v podstate to bolo mojou záľubou. Postupne som sa dostal ku tomu ako vytvárať efektívne web stránky, vyskúšal rôzne systémy a aplikácie ktoré zjednodušujú a šetria čas online podnikateľom a to od zahraničných až po tie naše Slovenské a České. Dnes je moja záľuba mojim podnikaním a pomáham i ďalším 🙂 Preto, ak Vás zaujíma, ako môžete zarábať pomocou internetu, ako môžete aj Vy z Vašej web stránky vyťažiť čo najviac zisku, zostaňte prosím a stiahnite si rýchlokurz a eBook zdarma.

Stiahni si rýchlokurz a e-book ZDARMA:

Zákony úspechu v online podnikaní

úspech a podnikanie cez internet
Pasívny príjem

Rýchlokurz - Ako nevyhodiť von oknom 95% z Vašich online príjmov (23-dňový kurz e-mailom - pomoc pre Vašu úspešnú webstránku) 

Ihneď po registrácii získate aj eBook - Zákony úspechu v online podnikaní (zákony ktoré by ste mali dodržať pre dosiahnutie úspechu v online biznise)

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *