Rýchlokurz

Ako nevyhodiť von oknom 95% z Vašich online príjmov

3. lekcia: Svoju cieľovú skupinu musíte určiť správne!

Ďalšia chyba pri tvorbe webstránky, ktorá môže mať veľké následky pre Vaše príjmy je, ak svoju cieľovú skupinu neurčíte správne.

Je to ako byť na správnej ceste, len ísť zlým smerom!

Ak ponúkate víkendové pobyty, plavby loďou alebo jazykové kurzy pre seniorov, komu sa bude prihovárať Vaša webstránka?
Ľuďom na dôchodku?
Určite?
Určite seniori sú Vaša prioritná cieľová skupina?

Tak čo si myslíte?
Komu sa má takáto webová stránka prihovárať?

Napíšte mi svoj názor odpoveďou na e-mail rýchlokurzu.

Ak už nechcete čakať,
informácie na jednom mieste nájdete tu:

Online kurz - Revolučné Internet Marketing Stratégie

Online kurz RIM Stratégie obsahuje komplexné strategické postupy pre malých a stredných podnikateľov.

Od nápadu až po úspešné online podnikanie! Jednoducho, prakticky a zrozumiteľne!

Kurz RIM Stratégie obsahuje:

1. Online kurz RIM Stratégie - strategické postupy krok za krokom ako vybudovať takú webstránku, ktorá svojmu majiteľovi prináša peniaze.

2. Pracovný zošit je neoddeliteľnou súčasťou RIM kurzu. Po jeho vyplnení GARANTOVANE budete mať úspešné online podnikanie!

3. Bonusy napomáhajúce Vášmu rýchlemu štartu - všetky ZDARMA v hodnote viac ako 300 € (8100 Kč).

Čo povedali o Online kurze odborníci:

Ján Cifra,
CEO vo WebSupport s.r.o., firma ktorá je najväčší svetový registrátor .sk domén. Má rozsiahle skúsenosti z oblasti technológií a manažmentu, 2 roky pôsobil ako riaditeľ v spoločnosti Axasoft. Počas štúdia MBA na Vlerick Leuven-Gent Management School v Belgicku pracoval pre ING Belgium. Jeho poslednou zastávkou pred WebSupportom bolo Piano Media, kde pôsobil ako finančný riaditeľ a zároveň business developer zodpovedný za komunikáciu s vydavateľmi z európskych krajín.

"Akadémia Online Podnikateľa a online kurz Revolučné Internet Marketing Stratégie je kompletný toolbox a návod na rozbehnutie businessu na internete. Od rozmýšľania ako začať, cez launch vašej stránky až po kľúčové metriky, reklamu, ppc, blogy atd. Autor sa netají, že to je všetko postavené na jeho skúsenostiach. Netvári sa, že zjedol múdrosť sveta a je otvorený iným názorom. Špeciálne sa mi páči časť Trinásta Komnata - sú to konkrétne užitočné rady a návody, ktoré môžete hneď aplikovať. No a niet pochýb, že keď si prejdete tento kurz, nebude už online podnikanie strašiak do ktorého sa bojíte vhupnúť, ale prostredie ktorému rozumiete a viete sa v ňom hýbať. Kiež by také niečo bolo pred 15 rokmi."

Viktor Zeman,
spolumajiteľ medzinárodne úspešnej firmy QualityUnit s.r.o so sídlom v Bratislave, takej spoločnosti, ktorá má cez svoj online biznis vyše 15000 spokojných zákazníkov z celého sveta, povedal:

"Keď si spomeniem na naše začiatky, v podstate sme budovali našu spoločnosť v podobných krokoch ako sú popísané v tomto kurze."